REKLAMACE
V případě reklamace se o Vás rádi postaráme.
Víme, že se někdy může stát, že se zakoupený produkt rozbije, nebo se na něm vyskytne vada. V takovém případě jsme tu pro Vás a pomůžeme Vám situaci co nejrychleji a nejlépe vyřešit. Prosíme, postupujte dle níže uvedených kroků:
Nahlášení reklamace:
Jakmile zjistíte problém s produktem, neváhejte nás neprodleně kontaktovat. Díky rychlému řešení můžete předejít dalšímu poškození. Reklamaci nikdy neodkládejte. Jsme tu pro vás a rádi Vám pomůžeme.
Preferujeme elektronickou komunikaci, proto nám prosím zašlete e-mail na adresu uvedenou v našich kontaktech. Pokud upřednostňujete osobní kontakt, můžete nás navštívit přímo v naší provozovně.
Veškerá komunikace a nahlášení reklamace bude akceptována pouze elektronicky na e-mail uvedený v kontaktech a nebo osobně v místě provozovny.
Popis závady:
Abychom mohli vaši reklamaci co nejrychleji vyřešit, pošlete nám prosím co nejpřesnější popis závady. Čím více informací nám poskytnete, tím lépe vám budeme moci pomoci. Přiložte fotografie nebo video, které nám pomohou lépe pochopit problém. Tyto materiály nám umožní efektivněji posoudit situaci.
Co je potřeba k reklamaci doložit?
K reklamaci prosím přiložte doklad o zakoupení a vyplněný reklamační protokol (ke stažení níže). Tento dokument je nezbytný pro ověření vaší reklamace a urychlí celý proces.
Reklamační protokol ke stažení zde reklamační protokol.
Jak dopravit zboží k reklamaci?
Zboží nám můžete poslat kurýrem na naši adresu, nebo přivézt osobně. Před odesláním nebo dodáním zboží k reklamaci se prosím ujistěte, že je kompletně vyčištěné. Pokud by zboží dorazilo znečištěné, museli bychom účtovat poplatek za jeho vyčištění, čemu bychom rádi předešli.
Další postup:
Po obdržení Vaší reklamace se jí budeme neprodleně věnovat. Budeme Vás informovat o dalším postupu a předpokládané době vyřízení. Naším cílem je Vaše spokojenost, a proto se budeme snažit najít co nejvhodnější řešení.
Naším cílem je, abyste byli s našimi službami plně spokojeni. Pokud budete mít jakékoliv dotazy nebo obavy během reklamačního procesu, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tu pro Vás a uděláme vše pro to, abychom Vaši důvěru nezklamali.
Děkujeme za Vaši trpělivost a věříme, že společně pro Vás najdeme nejlepší řešení.
Řešení vrácení/výměna zboží:
V případě, že by jste chtěli vrátit, nebo vyměnit zboží tak vyplňte tento Formulář pro vrácení zboží a zboží nám pošlete zpět.
Adresa pro zaslání zboží je:
CARPHOUSE, Belnická 829, 252 42 Jesenice tel. +420 606 080 560
Preferujeme zaslání zboží kurýrem (DHL, DPD, WEDO a pod.)
V případě, že zboží budete posílat Českou poštou tak zvolte službu Balík do Ruky (využívejte POUZE pro malé zásilky do 10kg)
Důležité upozornění:
V případě organizování dopravy zboží k reklamaci je zákazník povinen zásilku zabalit tak, aby bylo zamezeno případnému poškození při přepravě. Pokud zásilka nebude dostatečně zabalená, tak bude zákazník plně odpovídat za veškeré škody způsobené při přepravě a zásilka nemusí být od nás převzata k vyřízení.