REKLAMACE

Řešení reklamace:

V případě reklamace prosím postupujte podle článku 8. Obchodních Podmínek

Veškerá komunikace a nahlášení reklamace bude akceptována pouze elektronicky na email uvedený v kontaktech a nebo osobně v místě provozovny.

Do emailu nám pošlete pokud možno co nejpřesnější popis závady, fotodokumentaci, případně i video. Při reklamaci požadujeme doložit doklad o zakoupení, v jiném případě nebude reklamace řešena.

Zboží k reklamaci požadujeme dodat kompletně vyčištěné. V případě, že nám dodáte znečistěné zboží na reklamaci (opravu), tak si budeme automaticky účtovat poplatek za jeho vyčištění. 

Reklamační protokol ke stažení zde reklamační protokol

 Řešení vrácení/výměna zboží:

V případě, že by jste chtěli vrátit, nebo vyměnit zboží tak vyplňte tento Formulář pro vrácení zboží a zboží nám pošlete zpět.

 Adresa pro zaslání zboží je:

CARPHOUSE, Belnická 829, 252 42 Jesenice tel. +420 606 080 560

Preferujeme zaslání zboží kurýrem (DHL. DPD, WEDO a pod.) 

V případě, že zboží budete posílat Českou poštou tak zvolte službu Balík do Ruky (využívejte POUZE pro malé zásilky do 10kg)

Důležité upozornění:

V případě organizování dopravy zboží k reklamaci je zákazník povinen zásilku zabalit tak, aby bylo zamezeno případnému poškození při přepravě. Pokud zásilka nebude dostatečně zabalená, tak bude zákazník plně odpovídat za veškeré škody způsobené při přepravě a zásilka nemusí být od nás převzata k vyřízení.