REKLAMACE

V případě reklamace prosím postupujte podle článku VII. Obchodních Podmínek

Veškerá komunikace a nahlášení reklamace bude akceptována pouze elektronicky na email uvedený v kontaktech na www.carphouse.cz a nebo osobně v místě provozovny.

Do emailu nám pošlete pokud možno co nejpřesnější popis závady, fotodokumentaci, případně i video. Při reklamaci požadujeme doložit doklad o zakoupení, v jiném případě nebude reklamace řešena.

Zboží k reklamaci požadujeme dodat kompletně vyčištěné. V případě, že nám dodáte znečistěné zboží na reklamaci (opravu), tak si budeme automaticky účtovat poplatek za jeho vyčištění. 

Jakékoliv jiné formy nahlášení reklamace (facebook, whatsapp a jiné) nebudou uznány ani řešeny.

Adresy pro zaslání reklamovaného zboží jsou uvedeny níže:

Pro zaslání zboží kurýrem (DHL, DPD, WEDO, PPL atd.) je:
CARPHOUSE hala C1.23 areál Stazap, Tiskařská 12, 108 00 Praha 10 tel. +420 602 808 809

Pro zaslání zboží poštou jako Balík do Ruky je:
Miroslav Bradávka - CARPHOUSE, Na Výšině 2264/2, 25101 Říčany, tel. +420 723 818 346

Reklamační protokol ke stažení zde reklamační protokol

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení