Vážení zákazníci. Provoz naší prodejny je opět v běžném režimu. Navštívit nás můžete po-čt od 9hod do 17hod. Budeme se na Vás těšit.

REKLAMACE

Řešení reklamace:

V případě reklamace prosím postupujte podle článku 8. Obchodních Podmínek

Veškerá komunikace a nahlášení reklamace bude akceptována pouze elektronicky na email uvedený v kontaktech a nebo osobně v místě provozovny.

Do emailu nám pošlete pokud možno co nejpřesnější popis závady, fotodokumentaci, případně i video. Při reklamaci požadujeme doložit doklad o zakoupení, v jiném případě nebude reklamace řešena.

Zboží k reklamaci požadujeme dodat kompletně vyčištěné. V případě, že nám dodáte znečistěné zboží na reklamaci (opravu), tak si budeme automaticky účtovat poplatek za jeho vyčištění. 

Reklamační protokol ke stažení zde reklamační protokol

 Řešení vrácení/výměna zboží:

V případě, že by jste chtěli vrátit, nebo vyměnit zboží tak vyplňte tento formulář pro vrácení zboží a zboží nám pošlete zpět.

 Adresy pro zaslání zboží jsou uvedeny níže:

Pro zaslání zboží kurýrem (DHL, DPD, WEDO, PPL atd.) je:
CARPHOUSE hala C1.23 areál Stazap, Tiskařská 12, 108 00 Praha 10 tel. +420 602 808 809

Pro zaslání zboží poštou jako Balík do Ruky je:
Miroslav Bradávka - CARPHOUSE, Na Výšině 2264/2, 25101 Říčany, tel. +420 723 818 346

Důležité upozornění:

V případě organizování dopravy zboží k reklamaci je zákazník povinen zásilku zabalit tak, aby bylo zamezeno případnému poškození při přepravě. Pokud zásilka nebude dostatečně zabalená, tak bude zákazník plně odpovídat za veškeré škody způsobené při přepravě a zásilka nemusí být od nás převzata k vyřízení.