Zákaznická podpora:info@carphouse.cz

REKLAMACE

V případě reklamace prosím postupujte podle článku VII. Obchodních Podmínek

Veškerá komunikace a nahlášení reklamace bude akceptována pouze elektronicky emailem na email uvedený v kontaktech na www.carphouse.cz a nebo osobně v místě provozovny.

Do emailu nám pošlete pokud možno co nejpřesnější popis závady, fotodokumentaci, případně i video. Následně Vás budeme informovat o postupu. 

Jakékoliv jiné formy nahlášení reklamace (facebook, whatsapp a jiné) nebudou uznány ani řešeny.

Adresy pro zaslání reklamovaného zboží jsou uvedeny níže:

Pro zaslání zboží kurýrem (DHL, DPD, WEDO, PPL atd.) je:
CARPHOUSE hala C1.23 areál Stazap, Tiskařská 12, 108 00 Praha 10 tel. +420 602 808 809

Pro zaslání zboží poštou jako Balík do Ruky je:
Miroslav Bradávka - CARPHOUSE, Na Výšině 2264/2, 25101 Říčany, tel. +420 723 818 346

Reklamační protokol ke stažení zde reklamační protokol

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz